onsdag 15. desember 2010

Utslitt!

Nå er tre eksamenar gjennomført, og kun ein gjenstår, på fredag, og så er det juleferie! Etter så og sei ha budd på biblioteket  sidan tidleg november kan du sei eg byrjar å bli litt utslitt, og det skal bli godt med litt fri! Ettersom det har vore veldig mykje lesing (ikkje alltid like effektivt, men,men), har det ikkje blitt tid til så mykje strikking, men eg har benytta kveldane for å få unnagjordt litt julegåver, men eg ligg likevel litt på etterskot, men reknar med at det ordnar seg når det blir skulefri! :D

Men mens eg les litt revisjon og ventar på at ferien skal komme, kan eg komme med nokon tips til strikkesider til dykk som leitar etter ny strikkeinspirasjon.

  • www.ravelry.com
    Her må du registrere deg for å få oppskrifter, men det kostar ingenting. Du kan finne veldig mykje fine oppskrifter her, og eg har funne eit par som eg har tenkt å prøve meg på til nyåret!


  • www.garnstudio.com
    Her finner du mange fine drops-oppskrifter som er heilt gratis, eg har sjølvsagt funne mykje fint eg vil strikke så snart eg får tid!



Nå kan dere kose dykk med godbitar som f.eks. desse lekre julesokkane:


...mens eg tar å les nokon timar til med revisjon før eg gir meg for dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)