søndag 12. juni 2011

Strikkeveske på bestilling

I utgangspunktet hadde eg ikkje tenkt å laga strikkevesker på bestilling, men så var det ei som spurde så fint og i tillegg har eg for augeblinken mykje fritid, så kvifor ikkje? :) Her er resultatet:





Strikkevesker med strikkepinne-etui i fint blomsterstoff

Det er den med kvitt inni som er bestillt, men ettersom eg som regel syr to om gangen så blei det ei ekstra også denne gangen. I grunn syntest eg at det var den med kvitt inni som blei finast, så har ikkje heilt bestemt meg kva eg skal gjera med den med rosa inni. Kanskje selge den, kanskje ha den sjølv? Eg blei såpass fornøyd med dette stoffet, at om eg bestem meg for å selge begge må eg få kjøpt meir av dette stoffet og sy ny til meg sjølv ;) 

Håpar mottakar av denne strikkeveska blir fornøgd iallefall :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)