fredag 22. juli 2011

Det klør i strikkepinnane!

Då er eg tilbake etter to flotte veker i Italia. Me har storkost oss i Toscana og Sardinia. Må sei eg likte meg best i Toscana og kan anbefala dette reisemålet på det varmaste! :)

Utsikten frå bassenget på vingården vi bodde på

Men eg kjennar at 2 veker utan strikking er ei laang tid, så på flyturen heim var eg veldig utolmodig til å kome heim til strikkepinnane. Det einaste strikketyet eg hadde med meg var dei rosa sokkane mine som skulle bli fiksa, men dette gjorde eg før fyrste flytur.

Resultatet:



Fiks ferdig! Eg tok rett og slett å rekka sokken opp til over hullet og strikka tåa på ny. Dette funka kjempefint, men eg ser at resten av sokken også er slitt, så eg må nok strikke nye på sikt :P

Eg var også innom strikkebutikken som stenger om kun få dagar for å sjå om det var noko igjen eg kunne ta med meg. Og sjølvsagt fann eg noko, og til ein billig penge!


Så nå er eg i full gang med å plalegge strikkeprosjekta framover, med så mykje garn veit eg nesten ikkje kvar eg skal starta!

På neste tur skal eg iallefall ha med eit strikkety på lur i veska! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)