søndag 3. juli 2011

Mitt fyste hekleprosjekt; bordskånere!

I helga lærte eg meg å hekle. Rett og slett fordi eg hadde lyst på slike bordskånere: 

Syns desse blei rektig så fine, men desse skal gis vekk.
Skal hekle nye til meg sjølv :)

Mønster: Borskånere - gjør det selv
Garn: Tysil bomullsgarn
Heklenål: nr. 3

Det er mønsteret til Bad Monkey eg har brukt, veldig god oppskrift med bilete som visar steg for steg. Perfekt for ein nybegynnar. Eg har ikkje fulgt oppskrifta heilt, eg kutta ned på omgangar då eg ville ha desse passande til glas og krus. Eg har heller ikkje hekla ein ekstra bordskåner i einsfarga for å få han dobbel, tenkte at dette ikkje var nødvendig når det varmaste som vil stå på er ein kopp te :P

Utruleg kjekt å kunne laga desse sjølv, i akkurat dei fargane ein vil ha, og enkelt var det også, sjølv for ein nybegynnar. Fin gåve å gi bort. Desse blir det nok fleire av ja! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)