lørdag 10. september 2011

Strikkeshopping

Alle jenter likar shopping og eg er ingen unntak! Så i løpet av veka har det blitt litt shopping. Strikkeshopping. Det er alltid gøy å tilføre noko til strikkesamlinga, både garn og tilbehør! 

Tidlegare i veka var eg innom garnbutikken. Skulle kun ha 3 garnnøster til eit prosjekt, men det var jo tilbod på babyull, kunne jo ikkje gå tomhendt då!


 Babyull i mange fine fargar! Alltid kjekt å ha!

Nokre dagar etter kom denne i posten. I all flyttinga opp og ned, har eg klart å gløymt å ta uglepinnemålaren min med til Bergen. I mellomtida måtte eg jo berre ha ein ny! :P

Ny uglepinnemålar, freebies, personlig takkekort og discount-card. Jippi!

Siste innkjøp blei foretatt i dag på Søstrene Grene, utrolig fin butikk med mykje fint til ein billig penge!

Søte boksar i dekorative mønstre til strikketilbehøret mitt



Men nå er kontoen tom, og det er berre til å smøre seg med tålmodigheit fram til neste utbetaling frå lånekassa kjem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)