mandag 21. november 2011

Velkommen til min "nye" blogg!

Eg fann ut at eg ville bytte blogg domene og valget fall då på blogspot :) Det heile starta med at eg såg at Monstermønster hadde gjort bloggen sin om til bok, og det såg så fantastisk fint ut! Så dette ville sjølvsagt eg også, men det viste seg at det ikkje var mogleg med blogg.no, så eg starta å tenke på å kanskje bytte domene. Problemet var berre at eg ikkje ville få med meg dei gamle blogginnlegga mine, og det syns eg var kjempedumt! Derfor ville eg ikkje bytte, MEN så fann eg ut at det var ein måte å få med seg blogginnlegga på, så vola! :D Og i tillegg er det mykje meir friheit og ikkje minst lettare å redigere og fikse bloggen slik du vil ha han, noko som er eit kjeme stort pluss! Eg fekk einaste ikkje med meg alle dei fine kommentarane eg har fått :/ Men forhåpentleg kjem det nye :)

Så, planen er då å teste ut dette domene ei lite stund og sjå korleis eg likar det og eg håpar då sjølvsagt at alle lesarane mine vil fortsette å fylje meg her på denne bloggen :) Det er jo tross alt same bloggen, berre i ny forpakning ;) 


Eg håpar å sjå deg igjen her! :)
Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Heisann:) Ja det er visst mange flere muligheter med blogspot har jeg skjønt:) Og gratulerer så mye med din nye her,,og ja jeg skal fortsatt følge med på hva du strikker.Er mye fint du strikker og så har du gode tips og ideer og komme med.
    Takk for hyggelige ord,og må du ha en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  2. hobbystua: Så hyggelig at du vil fortsette å følge bloggen min :) Håpar jo at flest mogleg fortsett med det :)

    Ha ei fin veke du og :)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)