torsdag 19. juli 2012

Sommermodus

Lite blogging, men det høyrer vel ferien til! Strikking blir det i alle fall uansett, og da blir det ekstra mykje å blogge om når sommen er på hell (forhåpentligvis). Sidan eg har vore mykje utan skikkelig internettforbindelse og mykje på reisefort har det naturlig nok heller ikkje blitt særlig blogging. Eg har vore både i Skottland, på hytta, i bryllup og heime på Karmøy (og Oslo da sjølvsagt), men slik er vel typisk sommarferie :P 

Har eit par større prosjekt på gong, men foreløbig får dykk som er innom her nøye dykk med nokre småluer som eg har strikka til Amandaprosjektet:

Oppskrift: utgangspunkt i Gros Djevellue men mindre masker
Garn: Babyull
Pinne: nr. 3
Størrelse: nyfødt (trur eg)

4 kommentarer:

  1. Så fine de luene er :) nydelige farger til så små tasser! Hvordan strikker du de? God sommer videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Desse luene blir strikka rundt og rundt, kjempepraktisk da det ikke er noen montering :) Link til oppskrift ligger i innlegget, einaste forskjell er at eg har redusert maskeantallet :)

      Slett
  2. Kunne tenkt meg oppskrift på marius lua

    SvarSlett
  3. Kunne tenkt meg oppskrift på marius lua

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)