onsdag 8. august 2012

Den nydelige Clara-vesten

Clara-vesten falt eg pladask for. Noko søtare skal ein leita lenge etter. Og som bonus er den gøy å strikke og går unna i ein fei! Etter salget hjå Drops tidlegare i vår, fann eg noko Baby Merino i skapet som eg tenkte ville passa fint. Det var eigentleg planlagt til eit anna prosjekt, men eg hadde gløymt ut kva, så brukte det lika så godt til dette prosjektet :)

Se så søt!

Baksiden med knapp

Detalj, baksiden

Mønster: Clara
Garn: Baby Merino fra Drops
Pinne: nr. 3
Størrelse: 1 år, men ser litt mindre ut
Garnforbruk: ca 1,5 nøster

Ps. Eg er framleis i Kroatia på øyhopping! :D

8 kommentarer:

  1. Denne har jeg ikke sett før, men den var nydelig.. Ååå..alt man skulle rukket å strikke, altså! :) Kos deg fremdeles på øyhopping!

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne hadde ikkje eg heller sett før systera mi viste den til meg, og eg berre MÅTTE strikke han :) Einaste som er litt dumt er at det er litt få størrelsar :/ Men trur det kan fiksast med anna garn og pinnar :P Flere blir det i alle fall :)

      Slett
  2. Wow, denne var flott! Takk for inspo;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er superfin! Og kjempeenkelt mønster :) Den ligger gratis ute i kjoleversjon faktisk, trur det er sandnesgarn, har lagra den oppskrifta også så det blir neste kjole ut forhåpentligvis :)

      Slett
    2. Hei! Ligger den gratis ute i kjoleversjon sier du? Har du linken? Er på desperat leting etter kjolemønster til ei lita jenta som kommer snart.

      Slett
    3. Eg huskar dessverre ikkje kor eg fant denne og har heller ikkje skreve det ned nokon plass...men det går an å kjøpe den hos sandnesgarn (i eit julehefte) og på epla.no :)

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)