onsdag 15. august 2012

Knappeskrinet mitt

Når eg var i Paris for ei lita stund tilbake kom eg over denne superfine knappeboksen. Passa fint med tanke på at eg akkurat hadde gått til innkjøp av treknappar på ebay:

Den fine knappeboksen min
Flaks eg kun hadde bestilt 6 forskjellige sortar, perfekt!

Orden på sakene!
Eg har fått skikkelig sansen for denne funksjonen der du planlegg innlegga dine, og dei tre siste innlegga (inkl. dette) har blitt publisert av seg sjølv mens eg har kost meg på øyhopping i Kroatia. Men i kveld kjem eg forhåpentligvis heim frå turen min, og kan blogge "live" igjen :P 

1 kommentar:

  1. Søtt skrin! Lurt å ha et lite knappelager, jeg må alltid handle inn knapper når jeg har strikket noe ferdig. Ebay neste!:)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)