lørdag 2. februar 2013

Supersøt flettevest

Når eg såg denne vesten hjå Pickles i butikken deira, fall eg pladask. Heldigvis for meg så hadde eg noko passande garn i garnsamlinga mi. Valget fall på garnet Duett, eit garn som nå har gått ut av produksjon hos Sandnesgarn, som eg kjøpte billeg for ei tid tilbanke. Det er ein blanding av ull og bomull, noko eg syns passa perfekt til ein slik vest.




Mønster: Fin flettevest frå Pickles
Pinne: 4,5
Størrelse: 2 år
Garn: Sandnes Duett (Utgått)
Garbmengde: 2 nøster
Vesten var kjempegøy å strikke og det gjekk kjempefort å strikke han. Den er så søt at den er til å ete opp! Det kjem definitivt fleire av denne. Berre synd eg ikkje har nokon å gi han bort til enda, så foreløpig får han ein plass i strikkekurven...

2 kommentarer:

  1. Så flott den var, må nok strikkes i str. 4 til tvillingene mine, vil nok bli fine både til gutt og jente... ha en flott lørdagskveld hos deg!

    SvarSlett
  2. Kjempefin vest, og så deilig i et helårsgarn :)
    Ha en flott helg videre.

    -Nutte

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)