lørdag 13. april 2013

Lun genser

Lun genser til meg sjølv! Den har vore ferdig veldig lenge, men nå kjem den endelig på bloggen. Oppskrifta er frå Pickles-jentene og garnet er også pickles sitt. Genseren er kjempemjuk, deilig og lett, ulempen er at du legg igjen spor etter deg overalt, for den røytar verre enn ei katt! Og det føltes ut som eg hadde ein hårball i halsen når eg strikka han. Men som sagt, supermjuk!

Mjuk og deilig genser :)

Armane er det finaste med genseren!

Ein laus tråd her og der, putt putt!
Mønster: Lun Genser
Garn: Pickles Angora farge Perlemor
Pinne: nr. 3,5 og 4

Størrelse: Small
 Garnmengde: i underkan av 175 g (ja, LETT genser)
Viss eg nokon gong skulle strikke denne om att, blir det nok i eit anna garn. Det held med ein hårete genser!

4 kommentarer:

  1. Så fin den ble:-) Og jeg er veldig enig med deg om garnet, det røyter infernalsk! Det holder i massevis med en hårete genser. Jeg tenker å strikke en til, i alpakka:-)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin genser! Har aldri bitt meg merke i armene før, men de var jo rett og slett nydelige!

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser til deg! Jeg hadde også planer om å strikke denne, men det ble satt på vent. Har herlig alpakkagarn i dus blå som venter til den dagen kommer;) Angoraen er så herlig myk og fin, men jeg takler bare ikke strikke med det;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)