fredag 3. mai 2013

Ei ballongbukse til besvær!

Når strikkeprosjektet er 95% ferdig og det ender opp slik som dette her:

Endte i det minste opp med eit fint nøste
Ja, då er ikkje eg god å ha med å gjere. Det er veldig skjelden at eg strikkar så feil at faktisk må rekke opp så mykje på strikkeprosjekta mine. Som regel juksar eg det til, ettersom eg har angst for å rekke opp. Derfor blir det stor ståhei når eg faktisk må det. Fyrst var det samboaren min som fekk høyre det og så var det å ringe, litt på gråten, til mamma som sa det eg frykta mest: "det beste er nok å berre rekke opp og starte på nytt att, slik at du blir fornøgd med resultatet". So close! Men neida, her måtte det rekkast opp! Slik går det når ein ikkje klarer å telle skikkelig når ein legg opp maskene. Det blei tellekontroll ganske mange gonger når eg la opp for andre gong...

MEN, eg blei ferdig til slutt og her er resultatet:
Ballongbukse!

Enkle fletter
Eg har endra litt på mønsteret som dykk sikkert ser. Eg har strikka fletter istaden for å gjere slik som mønsteret ville ha det. Årsaken til at eg gjorde det slik er rett og slett at eg syns det blei finare, fletter gjer meir utav seg. Eg las også på bloggen til Meretemonstermønster at å strikke 3 masker vrang saman, slik som oppskrifta originalt er, ikkje var heilt optimalt.

Resultatet blei supert syns eg! Enkelt er det også å bytte om til fletter i oppskrifta, du strikkar berre 4 rette masker mellom vrangmaskene istaden for 5. Eg fletta like ofte som det skulle strikkast 3 vrangmasker saman i oppskrifta, slik at det var enkelt å følge med i oppskrifta. Underveis lærte eg meg også å strikke fletter uten flettepinne, kjempepraktisk! Innlegg med forklaring kjem i nærmaste framtid! :)

Buksa har blitt strikka i Mini Duett frå Sandnesgarn, eit herlig blandingsgarn av ull og bomull. Ypperlig som heilårsgarn. Fargen kjem litt dårlig fram på dei øverste bileta, den er egentlig meir grønn :)

Mønster: Ballonbukse
Garn: Mini Duett
Pinne: nr. 3
Størrelse: 6-12 mnd
Garnforbruk: litt over 2 nøster
Mønsteret er frå boka "All you knit is love", denne er å få kjøpt her. Det er mykje fint å dette hefte, og eg gler meg til å prøve fleire oppskrifter! :)

16 kommentarer:

  1. Ballongbuksen er helt nydelig, og fargen du har valgt også! Av og til må det opprekking til for å få det perfekte resultat:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, eg ville nok ikkje blitt så fornøyd med resultatet viss eg ikkje hadde gjort det! :)

      Slett
  2. Superfin den ble stil slutt da! Men det er skikkelig surt å måtte rekke opp...Kjenner godt til rekk-opp-angsten! Jeg ringer og min mor for råd, men får ofte tilbake; "da må du rekke opp!" Godt den ble fin til slutt så opprekkingen var verdt det;) Veldig fin farge og, passa godt til et slikt plagg:)

    Ha en fin fredag videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Ja, mamma er alltid god å ha, sjølv om du ikkje alltid får svara du vil ha ;)

      Slett
  3. Så stilig :D Kan tenke meg den er skikkelig fin på også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, eg gleder meg til å prøve den på nokon!

      Slett
  4. Den ble fin! Godt jeg kunne bidra noe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Supert tips, liker den mykje bedre med flette :)

      Slett
  5. Troor jeg kunne tenkt meg å kaste strikketøyet som skulle rekkes opp et par ganger i veggen før jeg hadde fått meg til å gjøre det når den er nå nær ferdig! Men fordi du gjorde det så ble jo ballongbuksa knallfin! Og den ble kjempesøt med fletter:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg trur faktisk at det blei kasta litt også. Den blei liggande litt i ein krok før eg orka å rekka opp :P Men resultatet blei jo bra, så då er det jo verdt det! :)

      Slett
  6. Ille surt å måtte rekke opp igjen, men det er tross alt bedre det enn å bli veldig missfornøyd med resultatet. Buksa ble i alle fall veldig fin til slutt!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Mhm, det var ikkje kjekt, men bra til slutt heldigvis! :)

      Slett
  7. Kjempefin, og veldig fin farge! :) Jeg har også strikket en sånn, og holder nå på med nummer to. De er jo såå fine! Men veldig lurt å endre på mønsteret, jeg er mildt sagt dritt lei nå..

    Legger meg til som følger, du lager jo så mye fint! :)

    SvarSlett
  8. Driver å prøve meg på denne buksa og er veldig enig i at 3 m vr sammen er noe herk, så jeg tenkte å prøve denne fletta. Men jeg får ikke mønsteret til å gå opp, det blir 4 m på begynnelsen og på slutten, og kan jo ikke begynne og avslutte med en flette :/ har 140 m på pinnen etter øking i str 6-12 mnd. Har du flere enn 5 m imellom?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Du må bytte ut den eine rettmaska med ei vrangmaske. Dvs at du har like mange fletter eller striper med 3vsm som du ville hatt, men det er ei maske mindre på stripene og ei maske meir mellom stripene, om du forstår? Då skal det gå opp og bli heilt likt . Det er viktig at du har like månge striper/fletter som du skulle hatt etter originaloppskrifta, slik at det går opp når du skal dele til bein :)

      Slett
    2. Da forstår jeg:-) tusen takk for hjelpa:-)

      Slett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)