torsdag 23. mai 2013

Kjole med truse

...minus trusa!

Kjolen er strikka etter ei kjempe gammald strikkeoppskrift. Eg har også sett den i nyare versjonar, men eg strikka etter den gamle og antageligvis originale oppskrifta. Einaste forskjellen på denne og den nyare oppskrifta, så vidt eg kan sjå, er at blada oppe rundt halsen har "stilk". Eg fann ein heile haug med nydelige gamle oppskrifter på ein blogg og på denne sida finn du kjolen eg har strikka. Eg kunne tenke meg å prøve fleire av desse etter kvart.

Lilla bladmønstret kjole
Bladmønster
Detaljer nede på kjolen
Knapp bak på ryggen
Mønster: Kjole med truse nr.3
Garn: Baby Merino frå Drops
Pinne: nr. 3
Størrelse: 6-9 mnd (trur eg, dårlig husk)
Garnforbruk: Under 3 nøster
  

6 kommentarer:

  1. Så søt!!! Og den ser morsom ut å strikke også :)
    Ha en fin dag! Klem :)

    SvarSlett
  2. Så skjønn! Har også strikket denne etter det originale mønsteret.

    SvarSlett
  3. Du strikker så mye søte små plagg! Artig å se:) Blir inspirert av deg og dine strikkerier!

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)