søndag 25. august 2013

Lettstrikka babylue

Mens eg var på ferie i somar blei eg ferdig med strikkeprosjektet eg hadde med meg fortare enn eg hadde rekna med (ja stakkar meg...). Heldigvis var det ein del garn til overs, og då gjalt det å vera kreativ. Flaks for meg har eg alltid ein del oppskrifter liggande på mobilen og valet falt på lettstrikka babylue, da denne er nettopp lettstrikka, og veldig fin! Men eg ville gjere ein vri som eg har sett på fleire bloggar og det var å strikke lua i dobbel perlestrikk. Resultatet blei lekkert, om eg må sei det sjølv! 

Lettstrikka babylue i dobbel perlestrikk

 Eg brukte et TIPS eg fann i ei anna oppskrift når det kom til "samansyinga" av lua, slik at den blir SAUMLAUS! Det er veldig enkelt og greit å få til. Når du har strikka lua så lang som han skal vera før "samansyinga", i mitt tilfelle 8cm, så byttar du rett og slett fra å strikke fram og tilbake, til å strikke rundt og rundt. Voila! Ingen saumar :) Enkelt og greit!

Baksida, utan samansying! 

Mønster: utgangspunkt i "Lettstrikka Babylue"
Garn: Baby Merino
Pinne: nr. 2,5
Størrelse: 6 mnd.
Garnforbruk: under 1 nøste
Det er likar best med denne oppskrifta er at det er så enkelt å lage fleire ulike variantar av denne lua. Eg har allerede starta å pønske ut fleire versjonar!

10 kommentarer:

  1. Virkelig lekker var den! smart med sømløs, det liker jeg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, var ganske fornøyd med meg sjølv når eg fekk den utan sømmer :)

      Slett
  2. Innmari søt lue! Lurt å slippe sømmen :)

    SvarSlett
  3. Hei! Skulle gjerne hatt oppskriften til denne lua, men får ikke fram noe annet enn bilder og informasjon om garn på Ravelry enda jeg er innlogga. Ville blitt veldig glad om jeg kunne fått den - samt info om perlestrikken, for syns lua i bare rettstrikk så litt kjedelig ut, mens perlestrikk var kjempefint :-) På forhånd takk

    SvarSlett
  4. Hvor kan jeg finne oppskrift på denne?

    SvarSlett
  5. Kunne gjerne fått oppskrift på denne. Om eg får lov?

    SvarSlett
  6. Er det mulig å få denne oppskriften!🌞

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)