søndag 26. januar 2014

Ballongbukse, igjen!

Når ein strikkar det same plagget om att og om att, kan vel dette berre bety at plagget må vera supersøtt? Det er i alle fall det som er tilfellet med ballongbuksa. Eg strikka den først i grønt (ligg fortsatt i gåvekurven), så i blått (gitt bort i barselgåve) og så til slutt i lilla (julegåve). Men den lilla bli neppe den siste av denne oppskrifta! Nok ein gong har eg gjort den same endringen med å strikke fletter. Det står meir detaljert om dette i den fyrste innlegget (den grøne boksa)

Framsida

Hjerteknappar

Baksida

Mønster: Ballonbukse
Garn: Dale babyull (farge utgått)
Pinnestørrelse: nr. 3
Størrelse: 6-12 mnd
Garnforbruk: rett over 2 nøster
Garnet som blei brukt var eit garn eg kjupte på tilbod i Bergen for lenge sidan. Det var på tilbode fordi fargen var utgått og eg kjøpte to nøster. Dette var sjølvsagt akkurat ikkje nok! Men flax for meg, så kjøpte ei venninne av meg same garnet og hadde eit nøste liggande, slik at eg fekk dei siste meterane som eg trang! Jippi! 

Eg fekk sett buksa i action for nokre dagar sidan, og den er faktisk supersøt på også! 

13 kommentarer:

  1. Den buksa der er så søt! Likte den ikke så godt før jeg fikk sett den på, men den er jo helt nydelig :) kjempefin farge du har valgt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikkje sant? Eg syns buksa virka helt ok før eg såg ho på, men etter eg såg ho på ein baby var den jo berre dødssøt! :) Ei av mine favorittbukser!

      Slett
  2. Den buksa er så kul! Kjøpte heile hefte til Haumann på grunn av denne, men no har eg strikka både buksa, ei lue og Grys jakke. Utruleg mykje fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg også kjøpte hefte hovedsakelig på grunn av den buksa, men eg trur eg må prøve meg på nokre av dei andre oppskriftene også :)

      Slett
  3. Flott ballongbukse i herlig farge. Så fint det ble med fletter. Jeg har også strikket en variant og ser ikke bort fra at det kan bli flere:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Kanskje eg burde prøve meg på originalen ein gong, eg har kun strikka med fletter :)

      Slett
  4. Så fiin! Stilig med flettene, du er flink til å gjøre ting dine egne;)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  5. Herlig bukse/shorts!! Jeg må nok strikke en sånn nå når lillebror vokser;) Jeg likte veldig godt rumperen din i forrige innlegg! Så søt med flettene i. Gleder meg til flere oppskrifter på sånne jeg også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ville eg verkelig gjort, buksa er kjempesøt på! Så gøy å høyre at du likte rumperen min pgså :) Blei nokså fornøyd med den! Eg har nokre fleire oppskrifter på rumpere liggande som eg gler meg til å prøve mens eg ventar på boka til Gustav og Berta :)

      Slett
  6. Herlighet! Så søt bukse!
    Jeg har akkurat begynt å hekle selv. Her går det i enkle grytekluter enn så lenge.
    Har forresten sett noen av plaggene du har lagt ut her. Utrolig flotte!
    Her skal jeg jammen hente tips videre :)

    SvarSlett
  7. Hei - kjempesøt bukse! Har tenkt å prøve meg på en rumper til et kommende barnebarn. Hvordan taklet du den fellingen av 3 m fra vrangen? Hørt sukk og klage over akkurat det der. Og hvordan strikker du flettemønster uten hjelpepinne? Skulle vært kjekt å vite :)

    SvarSlett
  8. og så glemte jeg jo å spørre hva slags hefte dette mønsteret står i og hvor man får kjøpt?
    mvh Tordis

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)