lørdag 12. desember 2015

Little Edith's Romper

Når eg var i Australia undersøkte eg om det var nokon plass som solgte Quenice&Co garn, då eg trang desperat påfyll og syns dette garnet er så fint. Tilfeldigvis fann eg ein strikkebutikk i Melbourne, ein av våre stopp, som hadde dette garnet. Lykkelig kom eg ut frå butikken med 4 nøster; 2 nøster Finch og 2 nøster Lark. Strikkeplanane var lagt før eg gjekk inn i butikken; eg skulle endelig få strikka Little Edit's Romper, den fine fletteromperen eg hadde sugla på så lenge. Dei fleste som les bloggen min veit vel at eg er litt svak for rompere!

Little Edith's romper
Fletter som blir breiare og breiare
Og oppskrifta skuffa ikkje! Eg likte oppskrifta veldig godt, og det gjekk forholdsvis fort å strikke den. Den blei for øvrig strikka i Finch i fargen Carrie's Yellow, og eg brukte faktisk ikkje meir enn litt over eit nøste på ein i størrelse 4-8 mnd. Eg trur kanskje garnet var ein anelse tynnare enn kva oppskrifta seier, så det kan hende den ikkje er fullt opp til 8 mnd. Eg får låne ein baby å prøve! 

Fletter ned langs sidene
Baksida
Mønster: Little Edit's romper
Nettside: littleedithsknit.com
Garn: Finch (Carries Yellow)
Pinne: nr. 3 og 3,5
Størrelse: 4-8 mnd
Garnforbruk: Litt over 1 nøste
Då gjenstår det berre å finne eit passande prosjekt for den lille resten! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)