onsdag 16. november 2016

Buksedress

Raumagarn kom for ei stund siden med eit nytt heftet "Babydesign 27". Det var fleire oppskrifter som var veldig fine, og eg prøvde meg på buksedressen. Eg må innrømme at eg angra litt når eg innsåg at det skulle strikkast på pinne nr. 2 og 2,5! Men ingen vei tilbake, det var berre å komme i gong og få fullført. Den blei i det minste søt! 

Mønster: Buksedress
Hefte: Babydesign 27 fra Rauma Garn
Garn: Babyull frå Gjesdal
Pinne: 
nr. 2 og 2,5
Størrelse: 6 mnd
Garnforbruk: ca 130g
Baksiden



2 kommentarer:

  1. Jammen godt at du tok jobben med tynne pinner, for denne var jo bare så søt! Og veldig praktisk design da, med knapper foran og i skrittet.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Det var litt av en jobb, ja. Den ble jo veldig fin!

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)