søndag 18. desember 2016

"Clara" romper

I mangel på annet navn (sandnesgarn kallar den berre "Romper"), kallar eg berre denne romperen for Clara-romperen. Uansett navn, mønsteret er så fint! Eg har strikka denne både i kjoleform, topp og romper før, og nå var det nok ein romper som blei laga. Samtlige av dei tidlegare plagga har blitt gitt vekk, men denne skal eg for ein gongs skyld beholde sjølv.

Romperen har eg strikka i lys blå og trur denne vil bli eit fint somarplagg!

Mønster: "Romper" mønster nr. 7
Hefte: Søte små i babyull 1515 (sandnesgarn)
Garn: Baby Merino
Pinne: nr. 2,5 og 3
Størrelse: 6 mnd
Garnforbruk: 95g

Detaljer

Baksida

Legg til bildetekst

2 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Er litt svak for rompere, synes det er så mye fint.

    SvarSlett
  2. Den var lekker, en skikkelig stasromper :)

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)