mandag 5. desember 2016

Hullmønstret romper

Romper har blitt mitt signaturplagg  når det kjem til barselgåver. I 9 av 10 tilfeler vil eg gi bort ein romper. Årsaken er enkel; de går fort å strikke og er utrolig søte på. Så derfor var det nok ingen stor overrasking av det blei ein romper nok ein gong. Denne gongen fall valget på Tiddelibom sin hullmønstret romper. I same slengen fekk eg også slanka garnlageret mitt med nokre få nøster.


Mønster: Hullmønstret romper
Nettside: tiddelibom.no
Garn: Merino Extra Fine
Pinne: nr. 3 og 3,5
Størrelse: 6 mnd
Garnforbruk: 86g
I gåveeska mi fann eg også ei turbanlue som var strikka i same farge som eg gav saman med romperen:

Turbanlue og romper

3 kommentarer:

  1. Kjempesøt barselgave! Og det er jo alltid så koselig å kunne gi bort noe man har strikket selv.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Strikker du på bestilling. Skulle hatt ei kalinka rumpe med jakke i gammelrosa i str 74 innen 14 dager 😀

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)