torsdag 22. desember 2016

Margotbuksa

Margotbuksa frå Ministrikk.no har gått som ein farsott på Instagram denne hausten. Eg kjøpte mønsteret for lenge sidan, men har ikkje fått rota meg til å strikke den, før nå! Den var nokså rask å strikke, heldigvis, og eg syns resultatet blei søtt. Det er imidlertid ein nokså tettsittande modell, så eg er spent på å sjå den på ein liten krabat.

Margotbuksa og sko frå Ministrikk.no

Mønster: Margotbuksa
Nettside: ministrikk.no
Garn: Tynn Merino frå Sandnesgarn
Farge: Klompelompe 6521
Pinner: nr. 3
Størrelse: 0-6 mnd
Garnforbruk: 81g

Baksida

Margotbuksa og jakka frå hentesettet, begge frå Ministrikk

Margotbuksa og rillejakka

2 kommentarer:

  1. Synes den var veldig fin, jeg! Har alltid lurt på hvorfor babybukser skal være så veldig vide i bena. Det viktigste er jo å ha god plass til "bleierumpa" :)
    God jul til deg!

    SvarSlett
  2. Wow, nydelig <3 har du lyst å dele oppskriften på Margotbuksa?

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)