torsdag 15. desember 2016

Snorkedressen

Snorkedressen frå Pickles.no er utrolig søt. Eg har sitt fleire variantar på Instagram, og det tok litt tid å bestemme seg for fargar. Men eg fall til slutt for ein versjon som var blitt strikka i lys grå, lys rosa, mørk rosa og gråblå. Garnet blei kjupt hos Pickles

Mønster: Snorkedressen
Nettside: Pickles.no
Garn: Extra Fine Merino
Pinne: nr. 5,5
Størrelse: 0-4 mnd
Garnforbruk: 284 g total. I underkant av 5 nøster hovedfarge,
og resten kontrastfarge.
 Fargane eg brukte var: Hovedfarge (lys grå) platina (1120), kontrastfarge mørk gammelrosa (også brukt på armer og bein) polaroria (25), kontrastfarge lys rosa; jordbæris (26) og gråblå "den lyseblå time" (110). 
Godt fornøyd med fargesamansetningen

Baksida
Av restene blei det også strikka ei Pixielue frå Paelas. Denne har eg forminska litt for å få den i same størrelse som dressen. Dette gjorde eg emkelt med å berre legge opp litt færre masker.


Mønster: Pixie lue
Bok: Barnestrikk fra Paelas
Garn: Extra fine merino
Pinne: nr. 4
Størrelse: ca 0-3 mnd
Garnforbruk: 34g

Samla sett

1 kommentar:

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)