tirsdag 27. desember 2016

Trultemor-buksedress

Ofte må eg sjå nokon andre ha strikka noko, før eg innser kor fint strikkeplagget er. Det var tilfellet med Trultemor-buksedress frå Klompelompe. Den er frå den fyrste boka som eg har hatt ståande lenge på hylla, men eg har aldri komt på at eg skulle strikka den. Heilt til eg såg eit bilete på instgram av buksa i ein av Klompelompe fine herlige rosafargar. Eg fann pladask og gjekk til innkjøp av garn dagen etter. 

Se så liten og søt!

Mønster: Trultemor buksedress
Bok: Klompelompe (bok nr. 1)
Garn: Merinoull frå Sandnesgarn
Farge: Klompelompe 4032
Pinne: nr. 4
Størrelse: 3 mnd
Garnforbruk: 113g
Buksa passar perfekt saman med tilbehøret som eg blogga om i forrige innlegg. Både lua og halstørkle er strikka i klompelompefargar, og Klompelompe kan verkelig dette med duse og yndige fargar. Eg berre elskar dei! 

Både oppskrifter og garn frå Klompelompe

Lua frå Tiddelibom passa også bra syns eg

Lue, votter, halstørkle og sko!
Eit stykke nedi ferdigstrikk-kurven min fann eg også den kvite rillejakka egs trikka tidligare. Saman med resten av tilbehøret syns eg dette blei det perfekte antrekket!

Den kvite rillejakka

Alt saman; eit perfekt strikkesett til ei lita vinterprinsesse!



5 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Har strikket flere av denne buksen, og en hel del annet fra den boka.....

    SvarSlett
  2. Å, det ble et nydelig sett! Du er god på sammensetninger, du! :)

    SvarSlett
  3. Nydelig buksedress som passet kjempefint sammen med resten av tilbehøret 😊

    SvarSlett
  4. Så nydelig, er jakken også fra Klompe Lompe ?

    SvarSlett
  5. Hej der findes mange bøger fra klompelompe der står ikke nr 1, nr 2 osv - vil du lægge et foto af bogen ind så vi kan se hvilken bog der er tale om? Glad hilsen E

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)