onsdag 4. januar 2017

Somarsett frå Gustav&Berta

Lyseblått er utrulig søtt til jenter, og spesielt til somartider syns eg. Derfor fann eg ut at eg skulle bruke nok av Duett-garnet eg kjøpte for lenge sidar på Sandnesgarn Fabrikkutsalg til eit somarsett. Settet eg har strikka er frå boka frå Gustav & Berta, Strikk til smårollinger. 
Jakke og romper-sett

Mønster: Romperjakka
Bok: Strikk til smårollinger
Garn: Duett
Pinne: nr. 3 og 3,5
Størrelse: 2-6 mnd
Garnforbruk: 147g

Mønster: Romper
Bok: Strikk til smårollinger
Garn: Duett
Pinne: nr. 2,3, 3 og 3,5
Størrelse: 2-4 mnd
Garnforbruk: 117g

Detaljer

Baksida
 Settet blei imidlertid noko større enn planlagt, for eg trur kanskje at Duett har litt tjukkare strikkefasthet enn garnet i oppskrifta. Men pytt pytt, då får det blir eit somar/høstsett! Brukt blir det uansett. 

Settet samla

Settet samla, kombinert med ste skinnsko frå Ministrikk.no

4 kommentarer:

  1. Nydelig sett, dette kommer til å kle en liten jente godt :)

    SvarSlett
  2. Å, så fint som sett. Romperen har jeg strikket selv, i samme farge. Men jammen var jakken nydelig også 😊

    SvarSlett

Eg blir kjempeglad om du legg igjen ein liten hilsen :)